Inspektori Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK uzeli učešće u kampanji "Zaštita potrošača: Naša prava,naša snaga"
U današnjem svijetu gdje tržište obiluje različitim proizvodima i uslugama, zaštita potrošača postaje ključna tema. Prava potrošača su osnova za uspostavljanje ravnoteže između kupaca i prodavaca, i imaju za cilj da potrošačima pruže sigurnost i povjerenje prilikom obavljanja kupovine. Upravo zato je bitno da su potrošači svjesni svojih prava koja im garantuje Zakon o zaštiti potrošača BiH („Sl.glasnik BiH“, br. 25/06 i 88/15).
Kampanja je okupila značajan broj institucija, udruženja, ali i građana. Cilj kampanje je podizanje svijesti potrošača o njihovim pravima i obavezama. Prvi dan kampanje prisutnima se obratio predstavnik Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK, glavni tržišni inspektor Nihad Habibović, koji je naglasio opredjeljenost Uprave u smislu zaštite prava potrošača, prava na informisanje i prava na sigurnost, dodajući da proizvodi i usluge koje se nude na tržištu moraju biti bezbijedni za upotrebu i zadovoljavati propisane standarde kvaliteta.
Zaštita potrošača zapravo je uzajamni interes svakog pojedinca i zajednice, te je naša zajednička odgovornost da aktivno učestvujemo u ostvarivanju prava i unaprijeđenju standarda potrošačke zaštite.
Napominjemo, da bi Kantonalna uprava za inspekcijske poslove TK mogla postupiti po zahtjevima građana, a kada su u pitanju prava potrošača, potrebno je prvenstveno da bude ispoštovana zakonska procedura u kojoj Član 19, stav (2) kaže da „potrošač treba da dostavi trgovcu zahtjev u pisanoj formi“. Dalje kaže: „Ako trgovac osporava nedostatak, dužan je da potrošaču odgovori u pisanoj formi u roku od osam dana od prijema zahtjeva.“ Tek kada je ova procedura ispoštovana, ili ako trgovac nije odgovorio, onda se potrošač obraća Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove TK pismenim putem, te traži zaštitu svojih prava.